Subject: Academic Singles and Be2

Posted on: 2017/10/04 05:24am
By: Anonymous

I joined and thet automatically joined me up to Academic Singles. They screwed up my account after a few weeks and sent me an email saying would not auto charge mt account. I never used either service after that but they hit me for an auto payment for another 6 months

I got my bank to dispute the payment and the bank pulled the money back. I then received their threatening email. In Aus the consumer watchdog has them on a scam list. Go to your bank and dispute the payment. The bank can also close your current credit card and issue a new one to you so no more auto payments. Tell everyone that Be2 is A SCAM with uncontactable headquarters in a Euro or Armenuan tax haven and their sites are full of fake profiles and no real matches. Many recommendations in sites like Dating Scout are written by the company. DON'T SIGN UP!

Re: Academic Singles and Be2

Posted on: 2018/04/20 09:33am

Hello.I have the same problem with this site.i am from Romania.they are threating me with the fact that some collecting payments company will contact me .did somebody call you or contact you to pat those money to them?

Posted on: 2018/04/21 03:27am

hi! samer issue for a friend who needs help too. they continue to renew although she expresed her intentiin to close the account but they retrive moiney again, the platform is not working, she cant see anything onn site, but they still send message for payment or scams about collection law. has anyone advise police or what is the procedure in this case?TY

Posted on: 2018/04/21 03:49am

Quote by: Anonymous

Hello.I have the same problem with this site.i am from Romania.they are threating me with the fact that some collecting payments company will contact me .did somebody call you or contact you to pat those money to them?

They are in the same situation! Also in Romania! Monday go to the police! The only solution!
I am harassed with payment summons even if the first month I paid all i had access!

Posted on: 2018/08/04 05:15am

Hello Kate. I'm in the same situation. I am harassed with messages they will send a firm to collect my "debt" to them. They informed me I have to pay 311 RON instead of 49 RON!! They also censured the communication between clients and send you compatibilities of the same gender. Did you fix the problem?
Buna Kate. Sunt in aceeasi situatie cu tine. Sunt hartuit cu mesaje cum ca vor trimite o firma de recuperari. Dupa o luna in care nu am mai platit au spus ca le datorez 311 lei. Ai rezolvat problema? Exista o solutie sau vreun grup de astfel de pagubiti care se pot asocia contra Academic Singles? Site-ul cenzureaza comunicarea si chiar trimite compatibilitati de acelasi gen!!

Re: Be2

Posted on: 2018/09/04 04:52am

I have been unsuccessfully trying to cancel my service (B2) with these people for the last 4 months. And like most people on this site, I have received a fraudulent demand for fees allegedly owing to B2, from what seems to be a debt collection agency abroad. I also noted on this site that other people have received these demands from the same debt collection agency, but in a different currency. I am super frustrated as this seems to be a never ending story. Keeping jurisdiction issues in mind, how can I protect myself from these bullying tactics? I would recommend that if you consider joining B2 (they have many dating apps of which Singles 50 is but one), stay far away. Customer Service is non-existent as their responses does not provide the assistance you require to sort this mess out. And once they have your details, you are stuck with them for a long time to come. Be warned.

Posted on: 2018/10/03 08:43pm

Hello Kate. I'm in the same situation. I am harassed with messages they will send a firm to collect my "debt" to them. They informed me I have to pay 311 RON instead of 49 RON!! They also censured the communication between clients and send you compatibilities of the same gender. Did you fix the problem?
Buna Kate. Sunt in aceeasi situatie cu tine. Sunt hartuit cu mesaje cum ca vor trimite o firma de recuperari. Dupa o luna in care nu am mai platit au spus ca le datorez 311 lei. Ai rezolvat problema? Exista o solutie sau vreun grup de astfel de pagubiti care se pot asocia contra Academic Singles? Site-ul cenzureaza comunicarea si chiar trimite compatibilitati de acelasi gen!!

Eu am aceeasi problema cu ei.Astazi am primit si un plic de la ei ca am sa le platesc 150 euro.Am blocat cardul dar nu stiu ce sa fac in continuare.

Posted on: 2018/10/09 01:45pm

Hi,

I am experiencing The same issue. I went to The police and Blocked my card and now I trust The police will solve this. Does any of you reported this to The police? Did they solved it?
Anyway I won’t give them a single cent.

Posted on: 2018/10/11 06:48am

Bună, și eu am pățit la fel cu be 2 și acum caut avocat să îmi spună ce să fac. Ați găsit vreo soluție cu nenorociții ăștia? Dacă da vă rog să îmi spuneți și mie. Mulțumesc.

Posted on: 2018/10/11 06:54am

Eu am aceeasi problema cu ei.Astazi am primit si un plic de la ei ca am sa le platesc 150 euro.Am blocat cardul dar nu stiu ce sa fac in continuare.

Bună ziua. Am primit și eu un plic de la ei că am de plată 145 de euro. Acum caut avocat pentru asta. Nu le dați bani pentru ca vor cere încontinuu.

Posted on: 2018/10/17 09:39am

Salut, si eu sunt in aceeasi situatie? cum ati rezolvat?

Posted on: 2018/10/20 02:38am

Bună ziua. Am primit și eu un plic de la ei că am de plată 145 de euro. Acum caut avocat pentru asta. Nu le dați bani pentru ca vor cere încontinuu.

Eu am platit un abonament Premium de 1 luna in valoare de 59.90 lei. La sfarsitul respectivei luni am incercat sa imi inchid contul pe be2 dar nu am reusit. In urmatoarele 2 luni mi-au retras din cont cate 300 lei in fiecare luna. Am fost la banca si am facut refuz de plata pentru cei 600 lei si mi-am schimbat cardul. Inca nu am primit un raspuns de la banca. Apoi am fost la Protectia Consumatorului. Acolo m-au sfatuit sa fac o reziliere a abonamentului facut. Am trimis prin fax, o cerere de reziliere la numarul de telefon care apare pe site la pagina: Conditii/ Reziliere. Cei de la protectia consumatorului au spus ca ar trebui sa primesc un mail de la be2 cu un raspuns la cererea de reziliere si in functie de raspunsul primit trebuie sa fac sau nu, o reclamatie la protectia consumatorului. Deci deocamdata nu stiu cum se va rezolva situatia.

Posted on: 2018/10/24 03:47am

Hello, MAria , How did you receive an envelope from them, if they don't know your address ?

Radu, i received the last e-mail from them at the end of september 2018,telling me that i have to pay around 200 euros , fee + penalty. I previously received 6 e-mails with threats to pay. For the moment, nothing new. I read some messages on the avocatnet.ro related to romanians who had the same "problem" as we did. Just read them. It is not very "supportive" what i read, meaning that if it will be the case , a very good lawyer should be contacted due to the romanian law which is too permissive.

Posted on: 2018/10/24 03:58am

Dragilor, propun sa tinem legatura vis-a-vis de acest site.

Asa cum a spus si in celelalte mesaje, am tot primit e-mailuri de la o firma cu sediul in Luxembourg, care ma tot ameninta sa le platesc in jur de 200 de euro. Pt moment nimic, doar ca eu nu inteleg cum va trimit plicuri, daca nu au adresa voastra.

Multumesc

Posted on: 2018/11/09 11:11am

Bad service, poor quality of users and very poor customer service. They have a small fee the first month to allure you, that turns in a enormous fee in the second month. For unsubscribing they demand a written request sent with a minimum 7 DAY NOTICE on email or FAX, or by letter. Who uses FAX or letters in the 21st century??? It is absurd! Although I have paid the fee for the second month my "Premium subscription" was never active again. It is a SCAM! Keep away!

Posted on: 2018/11/10 07:48am

Hi, I had mine resolved just this month. Be calm and dont pay. EU is now govern with a new law, GDPR, a privacy act. Obviously, they have violated that. Let them know that you are aware of that. Violation of that law will land them in hot water.

Posted on: 2018/12/04 04:52pm

Salut, romani pagubiti. Si eu ma numar pintre ei/voi. Care a cerut sfatul unui avocat, pana acum? Prefer sa dau unuia 100-200 euro dar sa stiu ca dorm linistit si nu ma cauta nemtii recuperatori.

Posted on: 2018/12/04 04:56pm

Dragilor, propun sa tinem legatura vis-a-vis de acest site.

Asa cum a spus si in celelalte mesaje, am tot primit e-mailuri de la o firma cu sediul in Luxembourg, care ma tot ameninta sa le platesc in jur de 200 de euro. Pt moment nimic, doar ca eu nu inteleg cum va trimit plicuri, daca nu au adresa voastra.

Multumesc

Situ zice sa le dai nume real si adresa, atunci cand vrei sa scapi de statutul "premium". Poate cei care au primit plicurile au facut asa: au dat adresa. Totusi, la inscriere NU mi-au cerut adresa sau nume real. Cine a mers mai departe? Politie, ANPC, avocati? Care e statusul? Ms

Posted on: 2018/12/19 12:29am

Salut, m-a pus naiba sa-mi fac cont ieri pe cacatu asta de site, be2-dating.ro si sa aleg abonament premium pt care scria ca urmeaza sa platesc 14 ron, ca sa vad cu stupoare ca am o tranzactie in asteptare de 59.99 RON . Wtf ? Am trimis un email la suport clienti ca vreau sa-mi anulez abonamentul, dar din ce citesc se pare ca an facut-o degeaba. Cum naiba anulez tranzactia, si cum ii opresc pe escrocii astia sa ma fure lunar de sute de lei ?

Posted on: 2018/12/19 02:16am

Le-am trimis mail la adresa serviciu-clienti@be2dating.ro cerand anularea abonamentului, am primit un email ca mi l-au anulat, si nu voi mai fi facturat. Ramane de vazut ce se va intampla peste o luna.

Posted on: 2018/12/23 12:45pm
By: traian

Am patit-o si eu. M-am inregistrat si imediat mi am dat seama ca este o inselatorie, asa ca am incercat sa sterg contul si sa cer anularea abonamentului. Cum nu ati reusit voi, asa nici eu nu am reusit. Mi am pierdut cateva ore incercand asta, asa ca am ales sa mi schimb cardul. dupa exact 10 luni, mi au trimis email cum ca le sunt dator cu 1000 ron. Le am trimis email la "relatii clienti ", prin care am cerut anularea abonamentului si renuntarea la orice pretentie financiara. Atentie! SA NU COMPLETATI FORMULARUL DE RENUNTARE CU ADRESA SI DATELE PERSONALE.daca o faceti, veti primi notificari in posta .
deocamdata am primit de la robot confirmarea ca mesajul meu a fost receptionat simivor rtaspuinde in trei zile lucratoare..
Am senzatia ca in siteurile romanesti s au infiltrat oameni de ai lor, de a escrocilor, care cer pagubitilor " sa si cumpere linistea". nu le dati nimic!!!
cei care sunteti patiti cu ei, raportati i la Google, Facbook si faceti reclamatii peste reclamatii.
Nu va temeti, escrocii nu au legea de partea lor asa ca nu sa castige in instanta si sa va execute.
Trebuie sa luam o atitudine mai ferma, eventual sa constituimun grup pe FB si sa ne aparam la o adica.

Posted on: 2018/12/23 01:17pm
By: traian

Am cautat informatii despre ei si nu am gasit niciun caz de executare silita. ar fi culmea! au trecut cam 4 ani de cand opereaza pe teritoriul a mai multor tari. Bineanteles, nu putea sa lipseasca si Romania dintre aceste tari... Smile Am ajuns la concluzia ca cei care au platit , au facut o numai din teama. deci, Indivizii astia profita de teama. Daca imi amintesc bine, chiar la inregistrare, supun clientii la un test psihologic, in care testeaza caracterul si labilitatea victimei.( este o speculatie de a mea) Eu nu o sa ma las intimidat. Va rog, sa nu va speriati, pentru ca exact asta vor.

Posted on: 2019/02/07 09:44am

Salut,
am să intru in subiect. Iniferent de legea pe care cei de la Be2 cred ca o respecta, apar mai multe probleme. 1. Contractul lor nu are un termen, in conditiile in care legea aplicabila, legea din Romania cere asta. 2. Rezilierea este practic imposibila. 3. Ar trebui avertizati pentru ca eu nu mi-am dat acordul pentru ca cei de la Be2 sa retransmita datele mele cu caracter personal. Teapa lor. Nu au prevazut. Daca retransmit datele mele catre recuperatorii de credite, am sa sesizez atat organele de aici pentru ca recuperatorii au preluat, procesat si detinut datele mele in mod fraudulos, eu mi-am dat acordul doar pentru Be2, dar voi sesiza si autoritatile de la sediul Be2 pentru ca de acolo s-au dat date fara acordul meu. Lista sicanelor pe care le pot face poate continua. Pana la urma niste excroci ce se bazeaza in mod evident doar pe imposibilitatea dezabonarii si nu pe un serviciu real, de calitate.
Bancile nu reactioneaza corect. Atat timp cat eu, titularul contului, pe banii mei spun ca nu vreau sa mai fac plata, Banca nu are dreptul sa plateasca. Banca poate actiona impotriva vointei mele numai daca are o hotarare judecatoreasca definitiva. Este treaba mea si am drept de dispozitie asupra banilor mei. Banca nu este instanta. Banca isi asuma daca face plata dupa ce eu i-am dat scris si inregistrez cerere pentru a opri plati. Chiar daca este un contract legal incheiat, raspunderea pentru asumarea obligatiilor mi-o pot asuma doar eu.
Noi nu reactionam cum trebuie. Ar trebui si eu am sa trimit mesaje catre persoanele de pe site cu un link catre aceasta pagina, sa se prinda cat mai repede cat mai multi. Sper ca cei ce mai sunt inca abonati contra vointei lor sa faca acelasi lucru.

Posted on: 2019/02/10 03:17am

buna dimineata
si eu sunt in aceeasi situatie atat penibila cat si periculoasa ca si voi. deocamdata am primit doar un mail amenintator. m.am inscris la b2 pe 11.12.2018 si nu am apucat in Ianuarie sa cer cumva (mail fax orice) iesirea din abonament. acum ei pretind 351 Lei Frown
voi merge la banca sa cer blocarea eventualelor debite viitoare (sper ca banca sa fie de acord) si voi trimite un mail la ei, asa cum pretind ei ca ar trebui, sa cer formal anularea blestematului d abonament la ei
nu stiu ce efect va avea. totusi nu cred ca ei au jurisdictie si pot materializa executarea silita, pt ca ar fi de indeplinit niste conditii si mai recent i.ar opri incalcarea reglementarii GDPR .
oricum, regret enorm ceea ce am facut si nu.mi vine sa cred ce proasta am fost. daca apar lucruri noi, am sa scriu aici.

Posted on: 2019/02/28 04:32pm

Le-am trimis mail la adresa serviciu-clienti@be2dating.ro cerand anularea abonamentului, am primit un email ca mi l-au anulat, si nu voi mai fi facturat. Ramane de vazut ce se va intampla peste o luna.

Salut... Care este rezultatul? Ai reușit să îți anulezi abonamentul?

Posted on: 2019/03/24 08:01am

Buna ziua , be2dating mi a retras din cont 300 de lei fără acordul meu, ma poate ajuta cineva ce trebuie sa fac sa renunț la cont? Am plătit la început o sumă mica ,In jur de 40 lei. De ce mi au retras din cont fara acordul meu? Cum recuperez banii? 😕

Posted on: 2019/03/28 11:34pm

Buna ziua , be2dating mi a retras din cont 300 de lei fără acordul meu, ma poate ajuta cineva ce trebuie sa fac sa renunț la cont? Am plătit la început o sumă mica ,In jur de 40 lei. De ce mi au retras din cont fara acordul meu? Cum recuperez banii? 😕

Deci am avut "surpriza " să constat lipsa banilor din cont.
8 luni au retras câte 300 lei.
Operațiunea în cont nu apare decât dacă intru la istoric card 😒
Mă alătur și eu celor care vor să îi dea în judecată

Posted on: 2019/03/29 03:56pm

Ce teapa... imi pare rau ca nu am CITIT mailul ala de la activare cont premium in care scriau nesimititii ca dupa 1 luna va fi 300 lei!

Am trimis completat acest formular : https://www.academicsingles.ro/info/formularul-de-retragere
Descarcati si trimiteti doar cu adresa de EMAIL. Nu le mai dati si alte adrese. Am vaut pe alte forumuri ca sunt oameni care spun ca u primit si amenintari prin posta... Nu mai dati date, daca aveti extras de cont la ce s-a virat , datile screenshot. Si insistati.

Astept si eu sa se rezolve...Frown

Posted on: 2019/04/22 08:21am

Deci am avut "surpriza " să constat lipsa banilor din cont.
8 luni au retras câte 300 lei.
Operațiunea în cont nu apare decât dacă intru la istoric card 😒
Mă alătur și eu celor care vor să îi dea în judecată

Încă nu am reușit să îmi închid contul.
A deschis cineva acțiunea în instanță?
Mă alătur și eu

Posted on: 2019/06/28 10:55am

Am fost furat de 300 ron. Banca nu a putut opri plata. Se pare ca v-a trebui sa facem o plangere comuna altfel o sa fim victime ale unei fraude. Incalca legea de GDPR si protectia consumatorului ar trebui sa ne ajute.

Posted on: 2019/07/29 05:01pm

Am patit-o si eu in seara asta. Mi-am blocat cardul, iar maine incerc o plangere la ANPC. Daca vrea cineva sa mi se alature, raspund pe katrafus@yahoo.com si poate reusim sa facem o actiune mai ampla impreuna, sa oprim mizeria asta de care nu avem nevoie.
Numai bine!

Posted on: 2019/08/10 05:19am

Salut...eu i am facut unui prieten cont dar cu cardul meu. Din intamplare am verificat ieri ( cu 5 zile pana expira abonamentul pe prima luna) pe google si pe site ul lor ca in a 2 luna trebuie sa platesti 300 ron. Este abuziv si am inceput sa ma documentez pe internet si am observat ca sunt foarte multi care nu pot sa se dezaboneze chiar daca au trimis o gramada de mailuri.Asadar am hotarat sa le trimit mail cum ca doresc sa renunt la abonament si am primit un msj automat cum ca voi primi un raspuns in 3 zile.Ca masura de precautie pana o sa vina raspunsul lor care oricum nu va fi ce trebuie ( sigur vor incerca sa le platesc cei 300 de ron chiar daca eu am cerut inchiderea abonamentului cu 5 zile inainte de a intra in luna a 2)...Asadar mi am inchis cardul, am sters cele 2 poze cu prietenul meu de p site de la profil si am schimbat si adresa de mail. Ate date nu am dat adresa, nr tel etc. Acum astept raspunsul lor daca e sa vina, noul card de la banca si astept sa vad daca imi trimit cv p mail cum ca trb sa platesc...bine , la cum sunt eu poate sa trimita cate vor...o sa le trimit si eu ca am facut plangere la politie etc...voi cum ati rezolvat pana la urma?

Posted on: 2019/08/15 05:25pm

Salut! Va sfatuiesc sa procedati astfel: sunati la banca, cereti sa va blocheze tranzactile online (pe internet) cat mai repede! Apoi, un drum la banca si schimbati cardul!
Nu va poate face nimeni nimic, este escrocherie!
Ignorati orice mail sau scrisoare din partea lor!
Eu asa procedez!

Posted on: 2019/09/04 02:35pm

Salut! Va sfatuiesc sa procedati astfel: sunati la banca, cereti sa va blocheze tranzactile online (pe internet) cat mai repede! Apoi, un drum la banca si schimbati cardul!
Nu va poate face nimeni nimic, este escrocherie!
Ignorati orice mail sau scrisoare din partea lor!
Eu asa procedez!

Buna!
Ma aflu printre cei cq voi, înșelați! Cum procedam? Primesc mailuri de amenințare!!
Help. Mulțumesc

Posted on: 2019/09/04 11:44pm

Am patit-o si eu in seara asta. Mi-am blocat cardul, iar maine incerc o plangere la ANPC. Daca vrea cineva sa mi se alature, raspund pe katrafus@yahoo.com si poate reusim sa facem o actiune mai ampla impreuna, sa oprim mizeria asta de care nu avem nevoie.
Numai bine!

Bună, ți-am trimis un mesaj pe adresa de e-mail.
Mulțumesc

Posted on: 2019/09/11 07:17pm

Numai bine!

Buna,
Mie mi-a spus despre asta chiar cineva de pe site. Cum fac sa anulez? Mai exista fax?

Vreau sa reziliez contractul și nu știu cum sa fac.

Maria

Posted on: 2019/09/15 05:41pm

Numai bine!

Buna,
Mie mi-a spus despre asta chiar cineva de pe site. Cum fac sa anulez? Mai exista fax?

Maria

Inchideti cardul, si faceti va altul...daca mai aveti acces la cont pe academic, intrati la setari si schimbati adresa de mail cu una falsa, ca sa nu primiti mailuri. Salut si noroc bun...nu au nume, nu au adresa,nu au nr de telefon nu au nimic...nu incercati sa va intelegeti cu ei...nu oferiti date personale...este o escrocherie...nu au ce sa va faca..fiti fara frica

Posted on: 2019/09/19 02:22pm

Numai bine!

Buna,

Maria

Inchideti cardul, si faceti va altul...daca mai aveti acces la cont pe academic, intrati la setari si schimbati adresa de mail cu una falsa, ca sa nu primiti mailuri. Salut si noroc bun...nu au nume, nu au adresa,nu au nr de telefon nu au nimic...nu incercati sa va intelegeti cu ei...nu oferiti date personale...este o escrocherie...nu au ce sa va faca..fiti fara frica

..................................... Sunt in aceeași situație ca voi si mulți alții pățiți, ma amenință iar ca să-mi pot schimba adresa de e-mail nu mai am cum căci nu mă mai pot autentifica pe site-ul lor. Nu știu cum se va termina...

Posted on: 2019/09/22 03:41pm

Bună, și eu am pățit la fel cu be 2 și acum caut avocat să îmi spună ce să fac. Ați găsit vreo soluție cu nenorociții ăștia? Dacă da vă rog să îmi spuneți și mie. Mulțumesc.

Da, si eu am pățit la fel, teoretic ar trebui sa plătesc 351 de lei. Am plătit cu card Revolut așadar nu poate să îmi debiteze contul. Ma gândesc de asemenea sa sesizez autoritățile si să vad în ce condiții pot fi dați in judecată.

Posted on: 2019/09/23 11:31am

Da, si eu am pățit la fel, teoretic ar trebui sa plătesc 351 de lei. Am plătit cu card Revolut așadar nu poate să îmi debiteze contul. Ma gândesc de asemenea sa sesizez autoritățile si să vad în ce condiții pot fi dați in judecată.

. Observ ca suntem în număr cât mai mare de persoane care ne-au,, păcălit,,. Cine se sesizează aici? Pe Avocat Net sunt si acolo multe postări cu păcăliți ca noi si nu găsesc o finalitate.

Posted on: 2019/10/06 04:20pm

Am patit acelas lucru ca voi,am blocat cardul si schimb adresa de mail,sa vedem ce se intampla

Posted on: 2019/10/20 08:44am

Salut...eu i am facut unui prieten cont dar cu cardul meu. Din intamplare am verificat ieri ( cu 5 zile pana expira abonamentul pe prima luna) pe google si pe site ul lor ca in a 2 luna trebuie sa platesti 300 ron. Este abuziv si am inceput sa ma documentez pe internet si am observat ca sunt foarte multi care nu pot sa se dezaboneze chiar daca au trimis o gramada de mailuri.Asadar am hotarat sa le trimit mail cum ca doresc sa renunt la abonament si am primit un msj automat cum ca voi primi un raspuns in 3 zile.Ca masura de precautie pana o sa vina raspunsul lor care oricum nu va fi ce trebuie ( sigur vor incerca sa le platesc cei 300 de ron chiar daca eu am cerut inchiderea abonamentului cu 5 zile inainte de a intra in luna a 2)...Asadar mi am inchis cardul, am sters cele 2 poze cu prietenul meu de p site de la profil si am schimbat si adresa de mail. Ate date nu am dat adresa, nr tel etc. Acum astept raspunsul lor daca e sa vina, noul card de la banca si astept sa vad daca imi trimit cv p mail cum ca trb sa platesc...bine , la cum sunt eu poate sa trimita cate vor...o sa le trimit si eu ca am facut plangere la politie etc...voi cum ati rezolvat pana la urma?

Ai primit mail de confirmare a dezabonarii?

Posted on: 2019/10/25 02:24pm

. Observ ca suntem în număr cât mai mare de persoane care ne-au,, păcălit,,. Cine se sesizează aici? Pe Avocat Net sunt si acolo multe postări cu păcăliți ca noi si nu găsesc o finalitate.

Datorita reclamelor si marketingului agresiv, Be2 (adica Academic Singles) se raspandeste ca bolile contagioase. Sunt victime in tari ca Australia, Ungaria.. si la noi. Sa nu raspundeti la emailurile sau scrisorile de la companiile de colectare creante, oricum, cum am descoperit, numai cu documente juridice pot sa ne sileasca la orice plata. Nu stiu ca cineva ar fi dat in judecata pe Be2 in Romania, dar in Ungaria e un proces impotriva lor.

Posted on: 2019/10/25 03:55pm

Foarte rau ca in Romania nu ne adunam.sa i dam.in judecata pe acesti escroci ordinarj..Eu am facut plangere la politie si banca mea a facut returnare de plata. Asta dupa ce am.inchis imediat contul. Imediat a doua zi dupa ce am.favut abonamentul am vazut escrocheria si le am scris insistent sa inchida contul urgent. Mi au raspuns dupa.mai.multe zile, incercand sa negocieze cu mine, adica de pilda sa mi plateasca doar o parte din suma bla bla. N am acceptat nimic din mizeriile lor, m.am.tinut tare si am facut reclamatii peste reclamatii.peste tot pe.unde am putut. Nu.mi fac iluzii ca mi recuperez banii ( banca nu prea are ce face, din cate inteleg), desi zilnic ii agasez si eu cu mailuri, dar nici n as vrea sa las lucrurile asa. De la.politie am primit un raspuns cum ca au luat in serios sesizarea mea si ca e de competenta parchetului. Dar,daca am fi mai.multi, cu siguranta ar fi.mai.bine. Dar vad ca lumea aici si pe.avocat.net si altele unde sunt reclamati.doar.se.plange fara sa faca nimic. Nu inteleg un astfel de comportament. In fine, eu ma lupt si singura cu ei, nu stiu cat succes voi avea, dar...asta e. Macar alti oameni sa nu mai.fie pacaliti.

Posted on: 2019/12/01 02:59am

Hi, I had mine resolved just this month. Be calm and dont pay. EU is now govern with a new law, GDPR, a privacy act. Obviously, they have violated that. Let them know that you are aware of that. Violation of that law will land them in hot water.

How exactly did they violete the GDPR?

Dating Sites Reviews - Forum
https://www.datingsitesreviews.com/forum/viewtopic.php?showtopic=14027